FAQ

  1. Wat zijn de openingsuren?
    U vindt de openingsuren hier.

  2. Kan ik als particulier bij RSM kopen?
    Ja, u kan de goederen aan de balie afhalen en cash betalen. Als onderdelen niet passen ontvangt u een tegoedbon die 1 jaar geldig is na afgifte.
    Voor niet-professionelen kan u nog geen inlogcode ontvangen.

  3. Kan ik betalen met bancontact? Ja.

  4. Kunnen wij op chassisnummer het juiste onderdeel vinden?
    Best hou je het inschrijvingsbewijs bij de hand zodat we jou de juiste informatie kunnen geven over beschikbaarheid en prijs. 
    Meestal kunnen we via chassisnummer het juiste onderdeel vinden.

  5. Kunnen jullie alles van Magneti Marelli, Valeo, Dayco, Malo en Ufi krijgen?
    Ja, mits vrijgave van de autoproducent.

  6. Is er garantie op onderdelen?
    U heeft een garantie van 2 jaar op elk onderdeel, mits juiste montage volgens de regels van het automerk.
    De volledige garantieprocedure vindt u hier. Natuurlijke slijtage komt hiervoor niet in aanmerking.

  7. Kan ik een Magneti Marelli Checkstar garage worden?
    Ja, mits u aan bepaalde voorwaarden voldoet en een professional bent.
    Meer info vindt u hier.

  8. Zijn de onderdelen van originele kwaliteit?
    Ja, maar in een andere verpakking. Nieuwe onderdelen van alle voertuigmerken kopen we bij de toeleveranciers van de autoconstructeurs.
    Het enige verschil met het 'originele' onderdeel is de verpakking en het feit dat u minder betaalt voor dezelfde kwaliteit.

  9. Ik heb geen B.T.W. nummer, kan ik toch een inlogcode aanvragen? Neen, voorlopig niet.

  10. Doen jullie ook reparaties?
    Neen, In ons magazijn en werkplaats leveren we vooral diensten aan garagebedrijven.
    We verwijzen u voor uw herstelling en onderhoud dan ook graag door naar de vakman. U kan hier uw postcode
    ingeven om een overzicht van garages in uw buurt te bekomen.

  11. Verkopen jullie ook tuning-onderdelen?
    Ja, maar enkel deze van Magneti Marelli Elaborazione 1919